wtorek, 23 lipca 2013

No to zaczynamy

Hejka ;) 
 To jest mój pierwszy post i drugi blog... w tamtym nie czułam sie za dobrze i były takie chwile , w których blogowanie dla mnie nie miało sensu, przeszłam ciężki okres ale już sie poprawia dlatego też założyłam nowego bloga... Posty będą sie pojawiać często jak tylko będe mogła ale napewno postaram sie. Będzie dużo zdjęć i ogólnie będe pokazywać tu moje najwspanialsze chwile i takie różne ciekawostki ;D Na początek wspomne <tak skromnie > że około 40 min temu skończył sie dzień , w którym miałam urodziny... Spędziłam je w domu ale tego potrzebowałam , dużo życzeń, niespodzianek i dzień staje sie lepszy ^^ Jutro wybieram sie do Łodzi więc napewno pokarze sie post z zakupów ...

 A teraz pozostawiam wam moją starą fotke i życze udanego dni i Dobranoc ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwowania i do wchodzenia na bloga :) Dostaniecie lizaka :D