środa, 31 lipca 2013

nareszcie !

Hejo :)
Ostatnie dni spędziłam u babci, jakoś tak wyszło, dostępu do internetu nie miałam więc nie było jak pisać na blogu ! Takto tylko leniuchowałam, dzisiaj tylko poszłam na małe zakupy i wieczorem wróciłam do domu. Gdy weszłam na komputer odrazu przywitała mnie miła niespodzianka :) Moja najbliższa koleżanka przyjeżdża wcześniej z Niemiec i będzie już jutro i będziemy mogły po prawie miesiącu sie wreszcie spotkać... Bardzo sie ciesze bo jest naprawde dużo do opowiadania a tak przez internet nie da sie tak opisać.
Pogoda sie u nas zmieniła i jest troche chlodniej ale to dobrze że nie jest aż tak gorąco bo tylko by sie siedziało w domu.
Dzisiaj wrzucam kilka inspiracji a jutro nowy post :)






3 komentarze:

  1. Już nie mogę się doczekać aż skacze po łóżko Jupiii !!!! -,-
    Obserwuje -,-
    Zapraszam
    ^.^
    www.ThemselvesBe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog :3.
    obserwujemy ?

    http://the-pink-eyeshadows.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwowania i do wchodzenia na bloga :) Dostaniecie lizaka :D