niedziela, 28 lipca 2013

Jezioro Rakutowskie

Hejka :) Niedawno wróciliśmy znad jezioro. Od kilku lat wraz z rodziną jeździmy nad jezioro Rakutowskie w lato. Zawsze jest fajne chociaż warunki nie są jakieś fajne, ale takto jezziorko super. Dzisiaj wypłynełam na środek jezioro na dmuchanym materacu razem z tatą tylko że na osobnych i pomimo że sie troche bałam to i tak dałam rade ;D Troche przygód... bo prawie mojego małego psa zagryzł owczarek niemiecki ale naszczęcie nic jej nie jest :) A gorący że tylko siedzieć w domu... jeżeli tak będzie gorąco to ja siedze w domu i nawet niewiem jak by mi sie nudziło siedze i sie nie ruszałam. Wychodzi sie i odrazu człowiek cały mokry ;/ A wy jak spędziliście tą upalną niedziele ??


Mój wyczerpany piesek


Jezioro rano...


Jezioro po południu...


Jezioro wieczorem. 

6 komentarzy:

  1. Hah, no tak - po południu największy ruch c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny post i świetne zdjęcia. Ciekawie piszesz, a posty są jakby z pamiętnika. Będę wpadać częściej na twojego bloga. ^^

    damnot.blogspot.com
    Mam nadzieję, że mój blog Ci się spodoba. Będzie mi bardzo miło jeśli go zaobserwujesz ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki piesek <3
    http://uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny post, genialne zdjęcia ;).
    Ja cały dzień przesiedziałam w domu :D.

    http://because-its-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne miejsce!
    Piękny piesek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwowania i do wchodzenia na bloga :) Dostaniecie lizaka :D