sobota, 27 lipca 2013

Ellie Goulding

Chciałabym wam w tym poście troche przybliżyć moją ulubioną piosenkarkę Ellie Goulding. Pewnie niektórzy z was znają ją z hitu I Need Your Love , który wykonała ze znanym Calvinem Harrisem .Ogólnie Ellie (dla mnie z punktu widzenia troche takiego plotkarskiego świata) nie jest zbyt popularna jak np. sam Calvin Harris. Jednak swoją kariere Ellie zawdzięcza przede wszystkim ze swojego pięknego głosu . Jest dla mnie inny niż taki przeciętny ... taki z nutką dziewczęcego i dziecięcego głosiku. Jej uroda i figura jest taka sama jak przeciętnego człowieka, jednak ma bardziej ''naturalną twarz'' . Bardzo podoba mi sie jej styl... jednak sama nie używam takiego stylu. Ellie w jednym z swoich wywiadów powiedziała : ''Noszę dużo rzeczy czarnych i monochromatycznych. Nie pasuję do kolorów.Jako dziecko trzymalam się grunge’owego stylu. Ale od czasu do czasu zakładam naprawdę piękne białe suknie, kolczyki.W jednym momencie będę miała na sobie jakiś przerażający kapelusz, czarne Martensy i wielki łańcuch, a innego razu zalożyć zwiewną kwiatową sukienkę. Na tym polega dualizm u mnie '' 

Poznałam Ellie, gdy słuchając jednego z coverów piosenka bardzo mi sie spodobała i chciałam ją posłuchać w wykonaniu wykonawcy ^^ Więc wyszukałam i odrazu skojarzyłam piosenke z wcześniejszych lat. Odrazu polubiłam Ellie pomimo że na początku słuchałam jej tylko kilku piosenek. Z czasem bardziej mnie przybliżała i od tamtego czasu słucham ją na okrągło ^^
 


Czy są osoby, które też są fanami Ellie... ?
Jeśli tak to zapraszam na oficjalny polski fan club
http://elliegoulding.pl/

I kilka piosenek :


 

''Burn'', ''My Blood'', '' Tesselatte'' 

3 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwowania i do wchodzenia na bloga :) Dostaniecie lizaka :D