piątek, 2 sierpnia 2013

today outfit + nowość


Hejo :) Dosłownie kilka minut temu wróciłam . Byłam najpierw z Magdą w Manufakturze , później poszliśmy na chwilke na piotrkowską a potem do domu, gdy weszłam moi rodzice jechali na zakupy więc postanowiłam pojechać  z nimi i tak niedawno wróciłam. Dzisiaj ogólnie upalnie u nas. Ale w miare do wytrzymania.  A jak u was ? Ja bardzo dobrze spędziłam ten dzień szczególnie że od dawna nie widziałam sie z Magdą i mieliśmy dużo do opowiadania sobie :) A wy jak go spędziliście ?



Pierwszy raz spotkałam i piłam taką cole ale naprawde godna polecenia ;)
Kupiona w Kuchnie Świata - 3,50 zł. 



P.s. Bardzo dziękuje za miłe komentarze przede wszystkim pod poprzednim postem, bardzo mnie pocieszyłyśmy i ogólnie bardzo dziękuje za wszystko.

Dobranoc ;*

2 komentarze:

  1. Widziałam tę Colę w Niemczech, ale nie próbowałam ;c może też mi się uda ją kupić w kuchniach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwowania i do wchodzenia na bloga :) Dostaniecie lizaka :D