wtorek, 27 sierpnia 2013

ostatnie kilka dni

Hejo !
Ostanie dni wakacji... nie !!! Już sie do nich przyzwyczaiłam . Ale te wakacje były nudne w sumie bo z moją koleżanką tak sie nie spotykałam bo ona musiała uczyć sie do poprawki z fizyki. I już 29 rano idziemy i ona będzie  pisać... mam nadzieje że zda. Ja będe z nią cały czas żeby ją wspierać tylko że na korytarzu. Potem napewno gdzieś pójdziemy i napewno zrobie zdjęcia , napewno :D
Do czwartku będe korzystać z rodziny bo już w sobote wyjeżdżają niestety. Ale tak bywa. I mam  nadzieje że coś zrobie z moimi włosy, pewnie zafarbuje odrosty i chciałam mieć prostą grzywkę ale boje sie jak będe w niej wyglądać. Co o tym myślicie ?




Grzywka tego typu, tylko że na blond włosach :)

Piszcie w komentarzach swoje opinie :)

13 komentarzy:

  1. Niektórym osobom pasują takie grzywki, ja niestety nie mogę sobie takiej zrobić, bo do mnie kompletnie nie pasuje :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie ta grzywka będzie Ci pasowała. :))
    U mnie dzisiaj były poprawki, i co? I do mojej klasy dochodzi dwóch chłopaków. :C

    http://because-its-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może będzie fajnie :) bądź pozytywnie nastawiona :)

      Usuń
  3. u mnie jeszcze wolny wrzesien:)
    Wpadnij do mnie i jeśli masz ochotę zaobserwuj:)
    takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja koleżanka na pewno zda ! ;) grzyweczka bardzo ładna ,sama miałam kiedyś podobną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje :) no ładna, ja miałam jak byłam mała a teraz sie troche boje :)

      Usuń
  5. Trzymam kciuki za koleżankę! :) Życz jej powodzenia ode mnie ;). A włosy bardzo ładne, grzywka doda Ci uroku :D Jej zawsze chciałam mieć blond włosy, ale jakoś boję się zafarbować :) Jak zrobisz zdjęcia, to dodaj jakieś :) Miłego dnia!
    rubinowyszczygiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w najbliższym czasie zrobie i dodałam :) czasem warto zaryzykować :)

      Usuń
  6. to już chyba 4 blog gdzie pierwsze notka u góry jest zatytułowana "ostatnie dni", jejku nie dołujcie tak :((

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do Libster blog Award ! Więcej informacji u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwowania i do wchodzenia na bloga :) Dostaniecie lizaka :D