sobota, 14 września 2013

Caly tydzien + wystep

Hejka :)
Przez caly tydzien nie pojawialy sie posty, bo mialam duzo lekcji. Komentowalam blogi ale nie bylo kiedy zrobic jakich kolwiek zdjec. Dzisiaj jest sobota wiec dalam rade.
Ogolnie w tym tygodniu duzo lekcji i w nastepnym tygodniu tak samo. Wreszcie nie jest nudno i cos sie dzieje.
Dzisiaj mialam wystep , ktory byl charytatywny. Zbieralismy pieniadze na wybudowanie nowego hospicjum. Mam nadzieje ze troche zebrali. Ogolnie bylo dobrze, chociaz musialysmy przygotowac sie same. Tak naprawde wzielam na siebie cala odpowiedzialnosc i przygotowalam caly zespol, co przez to troche boli mnie gardlo ale tam... bylo duzo przygod ^^


moja nowa piżamka, w której odrazu sie zakochałam :)

6 komentarzy:

  1. świetnie! Czekam na następne wpisy,może coś więcej o swoich zainteresowaniach?
    Zapraszam do mnie :)http://beautyloverssss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia,a piżamka wygląda cudnie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na to że przygotowywałyście się same, to świetnie wam wyszedł układ :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwowania i do wchodzenia na bloga :) Dostaniecie lizaka :D