niedziela, 3 listopada 2013

Ciasteczka, niedziela

Hejka ;)
Dzisiaj niedziele i caly czas pada a dokladnie leje... zamiast ladnej pogody na zakonczenie krotko trwajacego 3 dniowego dlugiego weekendu to leje. I z tego powodu ze leje to dzisiaj mialam bardzo leniwy dzien... tak fajnie jak sie nigdzie nie spieszy i wychodzisz pozno to masz tak pol dnia na wyszykowanie sie. Ja bardzo czesto jakos tak robie ze sie umaluje cos tam porobie potem sie ubiore znowu cos tam porobie i sie uczesze i wszystko tak poowoli. Kocham takie uczucie ^^ no i dzisiaj zrobilam pyszne ciasteczka z dżemem jabłkowym i z czekolada takie dwa rodzaje. Tylko ze zrobilam je po 15 a jak wrocilam po 19 to zostaly tylko 3.... wszystko zjedli. Ale jutro zrobie wiecej i wiecej bedzie dla mnie hehhe ^^ no a teraz ide sie pouczyc francuskiego a wy piszcie w komentarzach jak minela wam niedziela... chociaz jeszcze nie minela ale piszcie ;D


ciasteczka przed włożeniem do piekarnika ^^

6 komentarzy:

  1. U mnie podobnie,przez weekend nie dało się zbytnio nigdzie wyjść,bo padało,ale za to wyspałam się odpoczęłam i zabrałam się za treningi :))
    Zapraszam do mnie http://beautyloverssss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja wciąż ubolewam nad brakiem piekarnika :(

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog :) podoba mi się jak piszesz, właściwie wszystko mi się podoba, będę tu zaglądać oraz zapraszam do siebie luuvmy.blogspot.com + obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak sie upiekły to pewnie były pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają b. smakowicie!
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE:*

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog! :)
    zapraszam do mnie http://fortunatelysad.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwowania i do wchodzenia na bloga :) Dostaniecie lizaka :D