sobota, 19 października 2013

Tydzien wolnosci

Witam !
Dłuższa przerwa była ale może i to dobrze.  W ostatnim czasie wydarzyło sie dużo, miedzy innymi miałam wolny poniedziałek bo był dzień nauczyciela i nie mieliśmy przymusu iść do szkoły. Potem dwa dni wolniejszych lekcji i w czwartek teatr. Wybralismy sie do teatru muzycznego na taneczno-muzyczny spektakl pt.: Łajza. Ogólne wrażenia dobre ale po pewnym czasie zasypiałam na ramieniu kolegi . Potem długa droga do.manu i tak zleciał czwartek. W piatek jedna kartkówka i weekend. Jutro jak co tydzień do kościoła po podpisy.
Aktywna na blogu nie byłam jednak na moim instagramie pojawiaja sie nawet kilka razy dziennie nowe wpisy wiec możecie mnie śledzić. http://instagram.com/sansiaaa

w maku ^^

brudne buty po długiej wycieczce... 

zdjęcie z parku, środa. 

11 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia ;)))) eh dawno nie byłam na żadnym spektaklu ;((

    // Poklikasz na moim blogu w baner sheinside? To dla mnie ważne <3
    nierealniie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszłyście na zdjęciu!
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia. ♥ Teatr to nie dla mnie, padłabym z nudów. ;33 Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwujemy ?
    jezeli tak to zacznij : )
    http://typicalifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę tyle wolnego <3 zaraz sobie zajrzę na instagrama ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny post i zdjęcia. Świetnie prowadzisz bloga. ; )

    Zapraszam do wzięcia udziału w linkowaniu: http://damnot.blogspot.com/2013/10/linkowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne jesteście :)
    Obserwuję!
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwowania i do wchodzenia na bloga :) Dostaniecie lizaka :D